Календарно – тематичне
планування з предмета
Я досліджую світ
(За авторами Н. Будна, Т.
Гладюк, С. Заброцька, Н. Шост)
3 години на тиждень
№ з/п |
Теми уроків |
Дата |
|
ІІ семестр 57 годин |
|||
МІЙ ДІМ – ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ |
|||
1 |
Австралія . |
|
|
2 |
Рослинний і тваринний світ
Австралії |
|
|
3 |
Африка |
|
|
4 |
Рослинний і тваринний світ
Африки |
|
|
5 |
Південна Америка |
|
|
6 |
Рослинний і тваринний світ
Південної Америки |
|
|
7 |
Північна Америка |
|
|
8 |
Рослинний і тваринний світ
Північної Америки |
|
|
9 |
Євразія |
|
|
10 |
Природа Євразії: арктичні
пустелі й тундра |
|
|
11 |
Природа Євразії: ліси |
|
|
12 |
Природа Євразії: степи й
пустелі |
|
|
13 |
«Природа
материків та океанів» |
|
|
ПРИРОДА УКРАЇНИ |
|||
14 |
Україна на карті світу. Карта
України |
|
|
15 |
Корисні копалини України |
|
|
16 |
Водойми України: природні й
штучні |
|
|
17 |
Будова річки. Рівнинні та
гірські річки України |
|
|
18 |
|
|
|
19 |
Озера й болота України |
|
|
20 |
Моря України. Використання й
охорона природних багатств водойм |
|
|
21 |
Ґрунти України. Охорона
ґрунтів. |
|
|
22 |
Природні зони України. Мішані
ліси (Полісся) |
|
|
23 |
Діяльність людей у зоні
мішаних лісів. Охорона мішаних лісів |
|
|
24 |
Екскурсія в зимовий парк
(ліс). Спостереження за зимовими змінами в неживій природі |
|
|
25 |
Лісостеп |
|
|
26 |
Діяльність людей у зоні
лісостепу. Охорона лісостепу. |
|
|
27 |
Степ |
|
|
28 |
Діяльність людей у зоні
степу. Охорона степу |
|
|
29 |
Карпатські гори |
|
|
30 |
Діяльність людей у
Карпатських горах. Охорона природи Карпат. |
|
|
31 |
Кримські гори. Охорона
природи Кримських гір |
|
|
32 |
Природні заповідники України |
|
|
33 |
Мій край на території України |
|
|
34 |
|
|
|
|
ЛЮДИНА І ПРИРОДА |
|
|
35 |
Якою буває промисловість |
|
|
36 |
Рослинництво |
|
|
37 |
Тваринництво |
|
|
38 |
Чого ми вчимося у природи? |
|
|
39 |
Екскурсія в парк (ліс). Спостереження за змінами в
природі навесні |
|
|
40 |
Винаходи 20-го століття, які
змінили світ |
|
|
41 |
Винаходи українців, які
відомі світові |
|
|
42 |
Співробітництво людей у
галузі охорони довкілля, природних багатств |
|
|
43 |
Відпочинок на природі |
|
|
44 |
Підсумовуємо разом |
|
|
45 |
|
|
|
БЕРЕЖЕМО ДОВКІЛЛЯ |
|||
46 |
Людина і природа. Екологічні
правила. |
|
|
47 |
Обережно: батарейка!
Інтерактивна карта утилізації відходів |
|
|
48 |
Екологічний проєкт |
|
|
ЛІТНІ ЯВИЩА В ПРИРОДІ. ВІДПОЧИНОК УЛІТКУ |
|||
49 |
Ознаки літа в неживій природі |
|
|
50 |
Рослини влітку |
|
|
51 |
Тварини влітку |
|
|
52 |
Екскурсія до будинку природи.
Птахи і звірі лісу. |
|
|
53 |
Догляд за кімнатними
рослинами. Пересаджування квітів |
|
|
54 |
Навчальна екскурсія «Ознайомлення
з формами рельєфу, водоймами рідного краю» |
|
|
55 |
Навчальний проект «Добра
справа для природи» |
|
|
56 |
Канікули. Безпечна поведінка
на відпочинку |
|
|
57 |
Підсумок за рік. Вікторина
«Природа серед нас» |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар