Я досліджую світ
За підручником: Я
досліджую світ: підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти / Н.О.
Будна, Т.В Гладюк, С.Г. Заброцька, Н.Б. Шост – Т.: Навчальна книга - Богдан, 2021.
16 тижнів х 3 години
на тиждень = 48 годин
Тижні |
№ уроку |
Дата |
Тема |
Стор. Підр. |
Стор. Зош. |
І семестр |
|||||
Я – ЛЮДИНА |
|||||
1.
|
1.
|
01.09 |
Неповторність кожної
людини |
4 |
|
2.
|
02.09 |
Життя людини – найвища
цінність |
7 |
|
|
3.
|
02.09 |
Безпека руху пішоходів.
Сигнали регулювання дорожнього руху |
11 |
|
|
2.
|
4.
|
06.09 |
Види перехресть. Рух
майданами. Групи дорожніх знаків |
15 |
|
5.
|
08.09 |
Бажання та можливості.
Вибір і досягнення мети |
22 |
|
|
6.
|
09.09 |
Діагностична робота №1 |
|
|
|
Я серед інших людей |
|||||
3.
|
7.
|
13.09 |
Роль спілкування в житті
людини |
26 |
|
8.
|
15.09 |
Культура поведінки.
Правила етикету |
29 |
|
|
9.
|
16.09 |
Уникнення конфліктів з
іншими людьми |
33 |
|
|
Я в суспільстві |
|||||
4.
|
10.
|
20.09 |
Навіщо людині держава?
Основні символи держави. Мої громадянські права та обов’язки |
36 |
|
11.
|
22.09 |
Турбота кожного про
культурну спадщину і довкілля |
44 |
|
|
12.
|
23.09 |
Приклади правопорушення
серед дітей та відповідальність за їх скоєння |
48 |
|
|
5.
|
13.
|
27.09 |
Соціальна роль людини |
50 |
|
14.
|
29.09 |
Гроші. Планування
бюджету |
54 |
|
|
15.
|
30.09 |
Діагностична робота №2 |
|
|
|
Мій дім – планета Земля |
|||||
6.
|
16.
|
|
Уявлення про Всесвіт та
Сонячну систему |
58 |
|
17.
|
|
Сонце |
62 |
|
|
18.
|
|
Планети Сонячної системи |
66 |
|
|
7.
|
19.
|
|
Земля – планета Сонячної
системи |
70 |
|
20.
|
|
Добовий і річний рух
Землі |
73 |
|
|
21.
|
|
Теплові пояси Землі |
77 |
|
|
8.
|
22.
|
|
Місяць – природний
супутник Землі. Сузір’я |
81 |
|
23.
|
|
Чумацький шлях –
наша Галактика. Дослідження Всесвіту |
86 |
|
|
24.
|
|
Діагностична робота №3 |
|
|
|
9.
|
25.
|
|
Сторони горизонту |
91 |
|
26.
|
|
Орієнтування на
місцевості за Сонцем та місцевими ознаками. Компас |
93 |
|
|
27.
|
|
Зображення місцевості на
плані |
99 |
|
|
10.
|
28.
|
|
Географічна карта |
102 |
|
29.
|
|
Читання плану і карти з
використання умовних знаків і масштабу |
106 |
|
|
30.
|
|
Діагностична робота №4 |
|
|
|
11.
|
31.
|
|
Океани, материки і
частини світу |
108 |
|
32.
|
|
Розселення людей на
Землі. Кількість населення на нашій планеті |
111 |
|
|
33.
|
|
Форми земної поверхні |
114 |
|
|
12.
|
34.
|
|
Як змінюються форми
земної поверхні |
117 |
|
35.
|
|
Як вулкани і землетруси
змінюють земну поверхню |
120 |
|
|
36.
|
|
Погода. Прогноз погоди |
125 |
|
|
13.
|
37.
|
|
Діагностична робота №5 |
|
|
38.
|
|
Природні зони землі |
127 |
|
|
39.
|
|
Тихий океан |
129 |
|
|
14.
|
40.
|
|
Аглантичний океан |
132 |
|
41.
|
|
Індійський океан |
136 |
|
|
42.
|
|
Північний льодовитий
океан |
139 |
|
|
15.
|
43.
|
|
Людина і Світовий океан |
142 |
|
44.
|
|
Антарктида |
147 |
|
|
45.
|
|
Жива природа Антарктиди |
150 |
|
|
16.
|
46.
|
|
Підсумовуємо разом |
155 |
|
47.
|
|
Діагностична робота №6 |
|
|
|
48.
|
|
РУ |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар